tisdag, december 24, 2013

God Jul

Så blev det julafton även i år. Julklappar under granen och i trappan, körde inte med julstrumpa i år utan jultrappa =) 

Sista avsnittet på julkalendern är förbi och Hedenhös va ju riktigt bra, måste ta oss till Historiska museet under lovet och se på utställningen om stenåldern.

Här blir det lite kaffe nu på morgonen, julklappar till barnen sedan plocka lite innan vi ska till kyrkan då Inez ska junga med kören på gudstjänsten. Sedan fort hem och fira jul, med godis och mat.

2 kommentarer:

  1. hahahaha, jag har googlat på det och uppenbarligen är inte jag den enda vilsna människan med detta problem :P Har nog lyckats få till det till slut! Hoppas ni haft en underbar jul och att ert nyår blir sagolikt :)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin