söndag, december 08, 2013

Godmorgon andra advent

Vet inte om barnens adventsjulklappar va sådär jättebra... En varsin mikrfon... Jag som är rätt allergisk mot ljud... Men ja de tröttnar väl. Kanske... Får  vi hoppas.

Igår va vi hos vänner vi inte träffat på länge, shit alltså va länge sen det va vi sågs allihopa! Mysigt va det, när vi är på besök får man räkna med leksaker som flyger, hopp i soffa, lego överallt och allmän hysteri. Men men, trevligt va det. Kom hem jättetrött, sov inget natten till lördag typ- blir så ibland och det är sjujt jobbigt!. Behövde lugn och ro så la mig i sängen 20 minuter över åtta i hopp om att somna men nej inte somnar jag förrän vid 23-tiden och vaknar väl en gång i timmen...
Resultat idag är supertrött och inte jättestor lust att jobba, men det släpper ofta när man väl är där.
Inez ska sjunga i kyrkan idag med kören så vi ska ner dit och lyssna på dem.

Hoppas ni alla får en mysig andra advent!

När andra ljuset brinner är snart Lucia här
hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin