söndag, december 29, 2013

Hej söndag

Blir nästan lite förvirrad över dagarna, men idag är det väl söndag. Jobbar ikväll från 16, skulel varit ledig men fick förfrågan och kunde inte tacka nej =) Behöver lite extra pass då januari inte bjuder på mkt jobbande pga två veckors Vfu... Ska skriva ner en lista med tider jag kan för januari och februari.

Blev ingen promenad igår, jobbade ju hela dagen och på kvällen va jag så trött. Vi såg "Hur många kramar finns det i världen" - kan verkligen rekommendera den, så underbar film! Svensk film när den är som bäst.

Idag ska vi till Fjärilshuset innan mitt jobb börjar, barnen ser fram emot det. Jag har lite blandade känslor. Tycker fjärilarna är fina på håll, men komemr de för nära blir det lite panik för mig. Kan inte låta bli tat relatera till getingar som trasslar in sig i håret och surrar. Fjärilar är typ samma sak men de surrar inte...
Jaja, det ska väl gå bra =)

Nu dusch, frukost sedan åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin