lördag, december 14, 2013

Kvalitetstid och shopping

Åkte till Täby C vid öppning idag med Inez för lite kvalitetstid bara hon och jag. Vi åkte tidigt i hopp om att vara ensama. Tjena, typ fullt i garaget när vi kom, tur man har liten bil, svär bakom ratten och är envis- fick en parkering på en gång.

Vi köpte födelsedagspresent til lInez kompis T som hon ska på kalas hos imorn, blev även lite smått till barnen och sedan termobyxor till mig samt ett par fodrade löparbrallor. Älskar inte att lägga pengar på termobyxor, men ett måste att ha då min Vfu börjar snart. Arbete på förskola innebär utomhusvistelse och alla som känner mig vet att jag inte älskar snö och kyla...


Tog en pw när jag kom hem, först va Max med i vagnen men efter tio minuter tröttnade jag på hans skrik i vagnen, han älskar inte heller snö haha.Vände tillbaka, lämnade hem honom och drog ut ett varv med Messi bara så blev väl 30 minuters rask promenad med nya brallorna på. Kallt kallt kallt om fötter och nu efter duschen är jag typ iskall. Längtar till våren!!!

bild lånad från Rönnisch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin