tisdag, december 17, 2013

Linser hela dagen!

Så skönt att ha fått linser som sitter bra och som jag ser rätt bra i! Optikern va osäker på om jag kunde få bättre syn med linser än de jag hade förut, som jag typ inte såg med längre! Med mitt synfel är det visst svårt med en lins som passar perfekt. Nu har jag haft mitt första par i hela dagen och jag har sett bra hela dagen :-) så nöjd! Blir suddigt ibland när ögat inte hinner med linsen men brukar rättas till fort. Ska bli så skönt att komma igång med träning och slippa tänka på glasögon då! Perfekt att kunna varva! För övrigt är jag sjukt trött och det känns som veckan aldrig ska ta slut... Många timmar hemifrån gör mig helt slut och hinner inte lämna barn på hela praktikperioden typ :-/ längtar till dessa veckor är över. Känns som jag ibland har för mycket synpunkter och tycker för mycket om saker och ting, men men så är det och jag känner mig faktiskt trygg i mig själv! Bilden har inget med inlägget att göra, kaffet från i morse i min fina starbucks-mugg. Föresten, starbucks öppnade på Centralstationen idag, det är ju något speciellt! Kaffe med känsla av landet i fjärran man bara måste älska, USA! Vill åka tillbaka till New York....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin