torsdag, december 26, 2013

Mellandagarna med jobb och promenad

Julklappen från jobbet blev jobba juldag och annandag.
Lika bra det, röda dagar och storhelger ger lite extra i kassan. Jobbet bjöd på en stor korg med gottis och nä jag kunde inte låta bli att äta lite kexchoklad och några chips. Va ju hungrig ju, och maten va inte så supergod. Kompenserat det med en härlig promenad idag och är rätt nöjd med tiden. Blev 3,6 km på 30 minuter och jag sprang en kort bit. Känslan va riktigt härlig och jag hade kunnat springa längre. Vill dock inte ta ut mig och gå ut för hårt, har haft ont i knäna från och till, man är ju inte 20 längre haha. Snart ett år äldre och inte det minsta visare än för ett år sedan =) Skillnaden är väl att jag bestämt mig för att behålla träningskortet jag ska teckna, och inte säga upp det när jag tröttnar... Måste ner till gymmet och fixa det snart så jag kan komma igång. Ska bli så skönt med yoga och pilates blandat med lite intensivare träning som spinning eller indoor walking.
Jobbar även på lördag och imorgon ska barnen till frisören. Blir första gången för Max och jag hoppas verkligen frisören får klippa han...

Nu ska jag lyssna på lite Kent, barnen och J är i Vaxholm hos mormor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin