fredag, december 06, 2013

Mellanmål/Lätt lunch- tips

Har precis ätit och tänkte dela medm ig till er. Det va enkelt, gott och mättande. Bör klara mig till runt 15-tiden då det är dags för en frukt eller knäckebröd.

En skiva danskt rågbröd
Bre på Philadelfiaost
Tunt lager naturell keso
En skiva kalkon
Några skivor avocado
örtsalt

MUMS, så gott och riktigt mättande. Jag åt även ett hårdkokt ägg till. För att orka till nästa mellanmål, skär ett äpple i klyftor så du har lite "snacks" när du är hungrig, det ska jag göra då det här va min lunch.


TIPS: 
Brödet finns att köpa i "vanliga" matbutiker. Skiva limpan och frys in ca 5 skivor/påse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin