onsdag, december 18, 2013

Slusken- social fobi...?

Inte slusken såklart, mena Slussen. 
Men är rätt så sluskigt där, alltså äckligt och typ miljoner människor. Känns som jag har lite social fobi i mängden människor, svettigt, trångt, nära okända människor... Urk, gillr aabsolut inte tunnelbanan! Kom iväg vid 14.30 från praktiken idag, med hopp om att va på skola strax innan 16 och på förskolan 16.10. Men då är det såklart stopp i tunnelbanan så missar tåget så är hemma vid 16 och på skolan 16.10 och hos Max vid 16.30. Stressigt värre!
Fick hem ett extra barn från förskolan, en vän till Inez, sedan kom tre ungar till hem till oss och deras mamma så man kan säga att kvällen rullat på och tröttheten har jag inte hunnit känna av. Ni som läser här måste tro eller tycka, att jag låter som en utbränd fobi-människo typ men nä jag är bara nästan där haha.

Nu blir dett praktik 7.30-14.30 torsdag och fredag, UTAN RAST! Handledarna tycker vi då ska göra en halvtimme extra pga rast, och ja enligt högskolan står det väl så men herregud.... bjussa på en halvtimme liksom! Jag ska hem fortast möjligt så skippar rasten! Sedan är det jullov två veckor men måste skriva lite praktik-papper och så jobbar jag ju helgen... Fullt ös, medvetslös!

Direkt efter nyår är det jag som tar tag i träning och köper träningskort, igen. Men nu ska jag verkligen försöka träna ganska regelbundet, i alla fall två gånger i veckan =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin