måndag, december 02, 2013

Somnade visst

Skrev på tentan efter att barnen lämnats, en grymt rolig tenta att skriva! 
bildkälla

Tog en promenad på 30 minuter med hunden sedan, va riktigt skönt! Kylan bet om kinderna dock. Väl hemma blev det en tidig lunch sedan soffan, skulle bara vila en stund men somnade visst i nästan 1 ½ timme! Fattar inte var tröttheten kommer från... Tänker inte börja med nån tråkig träning innan jul i alla fall, men går såklart promenader med hunden. Vi kanske ska köpa ett simkort för hela familjen sedan, vi har ju en bra simhall här vid oss...

Jaja, trött va ordet, men snart kallar jobbet. Tjooohooo!

bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin