torsdag, december 12, 2013

Spanien i juni =)

Det blev ju utomlands tillslut. 
Vi kommer semestra i utkanten av Malaga, Benalmadena, sista veckan i juni tillsamans med Johans bror med tjej och barn. Vi har hyrt ett hus en vecka och det va riktigt prisvärt måste jag säga! Så det är flygbiljetterna som kostade lite men billigare semester utomlands går inte att få.
Vi ska boka bil och åka runt en del, så finns stranden en kilometer ifrån huset och det finns en kommunal pool precis intill.

Här är några bilder:






2 kommentarer:

  1. Det är ju ett otroligt mysigt ställe, finns en jätte fin stor park som man kan strosa runt i flera timmar :) jag har varit dit 2 gånger

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad roligt, ja nu är det bara nångra dagar kvar

      Radera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin