måndag, december 02, 2013

Stadens hjältar

Har du hört talas om Stadens Hjältar? Jag har varit i kontakt med dem efter ett event jag varit på men annars har jag faktiskt inte hört så mycket om dem.

Barnens egen lilla minibio!
En perfekt barnfilms-app för 2-6 åringar. Appen innehåller både filmer och spel.
Innehållet är helt anpassat till målgruppen och bygger på den populära tv-serien Stadens Hjältar.
Appen är gratis att ladda ner och finns till både Ipad, Iphone och Android.
Innehåller:
Över sex timmar bra barnfilm! Nio spännande småspel! Samla pokaler och låsa upp din egen hemliga överraskning!
En film, en musikvideo och 3 spel är gratis.
Stadens Hjältar! Ladda ner den fina barnfilms-appen gratis här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin