fredag, december 13, 2013

Trevlig Lucia

Hoppas ni alla får en mysig, fin och trevlig Lucia. 
Jag har kikat på Lucia-tåg på tv och så har Max lussat på förskolan. Han ville helst vara vid mamma och pappa och storasyster, men det går ju det med. Han pekade på kompisarna och va nog rätt sugen på att gå ner till dem men nä han vågade inte. Inez va såklart med och kollade, hade informerat att hon skulle bli sen, vilket va okej men som såklart läraren glömt så hon ringde J strax efetr halv nio, bra att de är uppmärksamma tycker jag.

Jag fixade julpresent till förskolan idag, blev en stor härlig korg med massor av gott i som de kan dela på i fikarummet, hoppas det fanns något för alla. Så svårt med presenter när de är så blandade åldrar på pedagogerna, så en julkorg som alla fick dela på kändes lättast.

Ikväll ska vi se Inez lussa med kören i kyrkan, ska bli mysigt.

Ha en fortsatt härlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin