torsdag, december 19, 2013

Trött...

Är så himla trött och sliten. Va på praktiken 7.30-14.30, gick alltså upp 5.15 imorse. Det blev snabbsminkning, kaffetermos och sedan en naturdiet shake till frukost vid Tekniska. Sov en timme natten till idag... Zzzzz, får sådär ibland, så svårt att somna...

Åkte hem vid 14.30, allt flöt på riktigt bra och jag va på förskolan strax innan 16 och hämtade en trött liten son som deckade i soffan strax innan 18.

Jag kommer lägga mig tidigt och hoppas på att jag somnar, så är det en dag till på förskolan sedan ledigt i två veckor! Ska fixa med skolpapper under tiden och jobbar några pass på vårdboendet, annars lugnt. Funderar på om vi ska ta oss till några museum med barnen, sånt är roligt.

Så här somnade Max, mot min arm i soffan när han såg på Rädda Willy.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin