söndag, december 01, 2013

Våran söndag

Idag va vi på Inez dansuppvisning, barnen dansade tre danser de övat på under hösten. Märks att Inez va bland de minsta, och att hon itne tar så mycket plats. Blir nog bra för henne att vara med 5-6 åringar på nya dansskolan istället för 6-8-åringar där hon varit nu i höst. Men de va duktiga och så roligt att se alla söta ungar göra rörelser till musiken.

Hemma blev det taco till middag och sedan bad för barnen. Inez hade köpt en badbomb på Ica för 20:- så nu önskar hon sig fler sånna.

Inez övade lite läsning i dag också men hon va inte jättefokuserad så det gick bara 3 sidor, men hon kan om hon vill.


1 kommentar:

  1. Va hon kan finaste Inez!!! :)
    Hoppas ni alla mår toppen och att Max mår super!! Saknar ju honom :)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin