fredag, december 06, 2013

Vatten vatten bara vanligt vatten

Av snöstormen Sven blev det inte mycket av, men kanske kommer.... Än så länge bara vatten, massor av vatten. regn och rusk! Men tycker det är skönt för var dag som går utan snö, det enda är väl att barnen vill ha snö... Igår kom lite snö på backen, försvann dock lika fort. Barnen på Max förskola fick gå ut och känna på snön och leka ute, men vem ville vara inne? Jo Max och hans tjejkompis valde att vara inne, och de fick hela förskolan för sig själva typ- LYX för dem haha.

Det hotas dock med 30 cm snö natten mot lördag, jätteroligt... Jag jobbar nu ikväll och imorgon börjar jag kl 7, hoppas på att vägarna hunnit bli plogade. Älskar inte att ge mig ut i snöoväder...

Nu ska jag göra 30 minuters rygg och mag-träning sedan ta en sväng med Messi. Va nyttig hela dagen igår och det gick ju bra va inte ens sugen på massor av onyttigt =)

Såhär såg det un i Nacka igår, först kom snö sedan blev det väldigt blött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin