fredag, januari 03, 2014

Beställning, disney och regn

I morse la jag en beställning på en löparjacka. Älskar bra priser och när priserna blir mer än bra känner jag lyckan sprida sig! Klickade hem en löparjacka från CRAFT, ord pris ca 900:-, och betalade fjuttiga 139:-!

Kika HÄR för att fynda du med.

Idag blir det Disney On Ice i Globen för hela familjen, vann fyra biljetter i en tävling tidigare. Nu har vi gått på föreställningen flera år i rad, eller det blir första gången för Max som är stor nog att äntligen följa med. Det ska bli roligt och barnen ser fram emot det.

Regnet fortsätter ösa och vi får ett grått januari. Tycker om regn mer än snö, men för barnens skull vore ju snö roligt. De vill åka pulka och bygga snögubbar... Men för min del är det heeeelt okej, vintern blir nu så mycket kortare då vi bara haft två dagar med snö i november. Men kylan och snön lär komma så ingen idé att ropa hej...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin