torsdag, januari 16, 2014

Beställning, intervju och vfu

Beställde nyss ett par Curling-kängor, som ska va varma och sköna. Har aldrig tyckt de är så snygga direkt, men vilka vinterkängor är det?! Jag är så frusen och stör mig så på mina arbetskängor som jag använder nu när det är så kallt. Hittade på Campadre en kampanj med Ilves Curlingboots och betalade med frakten 369;. då jag hade 100:- innestående pga rekryterade medlemmar! Så nöjd! De beräknas levereras om en månad så nu får väl kylan hålla i sig då så jag hinner använda mina nya vinterkängor. De har lång livslängd och yttermaterialet är mocka så tar man hand om dem hålelr de i flera år!

Nästa sko-investering ska bli ett par nya Ugg´s och ett par Primeboots... Smakar det så kostar det! Kika här om du vill fynda lika bra som jag!



Sökte ett jobb idag, en nybyggd förskola här där jag bor som ska starta i höst. De gav återkoppling efter bara ett par timmar, ville gärna att jag skulle börja arbeta nu på stört tre dagar i veckan... Är lite skeptisk till om jag kommer orka tre dagar i veckan, men ska på en intervju i alla fall, ska se om jag kan få en fast dag i veckan. Kanske kan de boka in mig i förväg osv... Vi får se, beror lite på vad de kan erbjuda i lön såklart, har absolut ingen brådska. Vill egentligen jobba på en specialförskola, så har sökt på den också men inte fått svar än och har ju en anställning jag är tjänstledig från...

Vfu´n då!
Imorgon är sista dagen och då ska jag få haka på min handledare på en chefsutbildning inom kvalitativa förskolemiljöer, och det är precis vad nästa kurs ska handla om. Så det ska bli riktigt roligt och spännande!

****************************************************************

Nästa träning är bokad på lördag, då blir det Indoor Walking i 45 minuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin