onsdag, januari 15, 2014

Det blev Bosu

Trött trött trött! Somnade nästan på tåget hem idag, väl hemma så skönt att slappa i soffan med barnen. Träning kändes sådär... Men hade bokat pass och jag tog mig iväg. Tränaren i Bosu hade gjort ett nytt pass och jag kan lova att det va tufft! Det va som body-pump men på en bosu-boll typ. Jäklar! Vissa grejer klarade jag inte på bollen så fick göra några övningar på golvet, men balansen kändes något bättre än förra gånge och väl hemma så skönt och så nöjd!

Tog två knäckemackor med avocado och massor av vatten så ska jag snart sova gott. Zzzzzzz. Tränar igen på lördag, Indoor Walking är planerad!

Målet den här veckan och alltid, är att träna minst två pass i veckan och förra veckan blev det tre även den här hinner jag med tre, riktigt härligt känns det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin