lördag, januari 18, 2014

Godmorgon lördag

Sov bra till strax innan 6 då Max tyckte det va morgon, skitunge alltså. SOOOOV! Inez surar på morgonen och Max bråkar med henne, en helt vanlig lördag med andra ord.

Ska träna 9.30 och efter det åker vi till ishallen för lite skridskor, Max har aldrig åkt förut så ska bli spännande. Han ser fram emot det =)

Jag jobbar kväll idag igen, känner att en veckas semester hade suttit fint, men bara att kämpa på. Jobbar även imorgon och börjar vid 7. Hade sett fram emot en skön måndag hemma i lugn och ro, bara jag och hunden... Men förskolan har planeringsdag så jag och Max får rå om varandra hela dagen... Inte helt perfekt då jag va i behov av vila, men men. J åker på konferans och är hemma onsdag kväll så missar tyvärr Bosu-passet på onsdag som jag såg fram emot...
Nä nu ska det fixas med frukost här, ha en bra dag på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin