lördag, januari 04, 2014

Känns som söndag...

Vilken lång dag alltså, har känts som en söndag!
Började med huvudvärk, regn och 4 km promenad i förmiddags. Promenaden va riktigt skön, känns så bra att vara igång. Tänkte teckna träningskort idag men skjuter på det till måndag- hinner ju ändå inte träna något. Kommer inte hinna ta mig ner till gymmet så mycket sedan heller men ändå, alltid bra att vara medlem så kan jag träna när jag hinner i alal fall.

Är fortfarande helt lyrisk över mitt klipp hos Campadre, träningsjackan för bara 139:-, ord pris ca 900:-!!! Längtar så tills den kommer.

Har fixat med bilder ikväll som ska skrivas ut, imorgon ska jag träffa någon jag inte träffat på snart 15 år... min pappa...

Den här bilden såg jag på facebook, så rolig ju!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin