fredag, januari 17, 2014

Kvällsjobb och morgonträning

Kom från min Vfu-förskola runt 14.30-tiden, hann träffa barnen en stund innan kvällsjobb väntade. Det va roligt att vara tillbaka då det va ett tag sedanj ga sist va där. Men vi hade mycket att göra, inte många lugna stunder inte! Kände mig rätt slut då jag varit uppe tidigt hela veckan för att åka till Vfu'n i Nacka, men nu hemma är det så skönt!
Ska sova snart och imorgon väntar morgonträning, blir ett pass Indoor Walking och det ska bli riktigt skönt! Har haft sjuk träningsvärk i två dagar så inser ju hur otränad jag är och att kroppen är satt i chock!
På måndag blir det ingen träning då J åker på konferans, även tisdag blir uppehål ldå jag är i skola hela dagen och J kommer hem först på onsdag kväll... Kommer kännas så trist att inte träna, hade sett fram emot onsdagens Bosu... men men, vad ska man göra...

Imorgon blir det lite skridskor efter mitt pass sedan börjar jag jobba kl 14!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin