lördag, januari 25, 2014

Lördag

Bokade av passet för idag, Indoor W. hade så ont i ländryggen igår och den där yogalates air-klassen gjorde det nog inte bättre, och på det några timmars shopping i centrum. Smörjde med liniment på kvällen, somnade tidigt och idag känns det något bättre. Imorgon blir det Bosu och på måndag hoppas jag på Hot Mojo! Måste ha telefonen redo så jag kan boka passet när det släpps! Måste lägga upp ett litet schema på hur och när jag ska träna så jag får med allt, hittat mina favoriter och jag skulle kunna köra yoga varje dag haha. Så underbar träning! Men behöver få in både kondition och mer styrka så får försöka hitta en bra balans. När yogans övningar sitter bättre kan jag träna lite hemma när jag inte hinner ta mig ner till gymmet.

Idag blir det kalasande, vi ska träffa barnens ena lillkusin som fyller två år och presenter köpte vi igår. Finns en risk att föräldrarna blir lite galna på alla saker haha, har en känsla av att de inte gillar för mycket prylar... Men är inte sååå mycket smått, saxar, kritor och ritpapper- sånt behövs alltid.
Här hemma hos oss är det miljoner prylar överallt. Och nu på morgonen lyckades Max blanda all sin PlayMobil med Inez Pet Shop... Så ska försöka sortera den lådan nån dag...

Köpte så mycket fint igår, eller mycket va det kanske inte men lite. En kofta, mössa och linne från Odd Molly och ett par finare stövletter till våren. Grym rea! Just skorna är av en modell jag aldrig hade köpt till ordinarie pris, vet inte om de är riktigt min stil... Men kan bli fina till klänning och strumpbyxor. Betalade 350:- för dem istället för 1100:-! Då är det värt att köpa.
Inez fick en ny stjärtlapp och en åkmatta eller vad det kallas för sedan blev det lite smink och hårfärg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin