måndag, januari 20, 2014

Måndag igen då

Då va det ny vecka och nya tag. 

Har Max hemma idag då förskolan är stängd. En massa tvätt att vika och leksaker att plocka... Känner att jag inte har så mycket ork faktiskt, hade behövt en dag hemma i lugn och ro innan nästa kurs startar, men men lugn och ro får jag ta nån annan gång. Har hunnit göra en snabbstäd på toa och ska väl plocka lite kläder i hallen, förstår inte hur det alltid kan vara överfullt med jackor, overaller och omaka vantar!

Vid 11-tiden kommer E och hennes barn och leker med oss, ska fixa nån lunch till dess tänkte jag.
Max sitter inborrad i soffan mellan filtar och kuddar och ser på Bamse, tror han tycker det är ganska mysigt att bara få vara =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin