torsdag, januari 30, 2014

Mera träning

Blev iväglurad på Zumba. Jag tycker egentligen det är sjukt jobbigt då jag har noll koll på mina fötter, så svårt ju! Men men, jag trotsade trötthet och allt annat och hakade på till Zumban. Det va ju riktigt roligt och jag följde väl med ganska bra i alla fall, dansade bara lite fel ibland haha.I passet ingick massor av knäböj och planka, va rätt slut när passet va slut om man säger så! Hade bokat Indoor Walking imorn men avbokade det då jag fick in mycket kondition nu ikväll. Tänkte gå igenom kroppen i gymmet, har fått ett upplägg för hela kroppen nu med tre maskiner till. Sedan börjar jag jobba kl 13 så skönt att träna lite först.

Skolan är rätt så luddig just nu, fattar inte så mycket av kursen, allt går ihop och blandas på något sätt så ska man sära det och låtsas ha koll ungefär... Jaja, hoppas den här terminen rullar på fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin