onsdag, januari 08, 2014

Plågat magen

Va riktigt trött idag, tar på kropp och själ att sova dåligt och sedan gå upp klockan... Bara torsdag och fredag kvar!

Tog mig ner till det bokade passet kl 19, Bosu va på schemat i 45 minuter. Det är ett Core-liknande pass och man har tyngder, gummiband, matta och bosu-"boll" till hjälp och man går sedan igenom hela kroppen: balansövningar, mage, rygg, axlar. Min balans är ju inte på plats haha, skrattade åt mig själv lite. Kan nog ge mer, men vill inte gå ut för hårt mina första pass. Träningsvärken från igår kom sig smygande under dagen och jag va lite stel under passet, imorgon lär jag väl knappt komma upp ur sängen!
Blir en paus imorgon tror jag, hoppas nog över Zumban... Har inte helt koll på mina fötter och glömmer steg och sånt... Vi får se, kroppen behöver vila lite oxå.



......................................................................................................................

Förskolan ringde vid 14, Max va otröstlig. Skojade med pedagogen och sa att de får väl charma han då =) Uppskattar deras ärlighet oerhört mycket, att de kan säga att allt faktiskt inte är bra hela tiden. Max längtar hem och är väldigt ledsen just nu, kanske har med den långa ledigheten att göra... Hoppas han snart kommer in i rutinerna igen, Känns ju så tråkigt nu när jag har min Vfu och är borta från 5.50-16.10 typ, sedan vid 18.30 är det dags att läsa bok och natta barnen så hinner ju knappt se dem känns det som. Saknar morgonkaoset!!! Trodde jag aldrig skulle säga så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin