söndag, januari 26, 2014

Sängbygge, tvätt och söndag

Efter gårdagens kalas blev det sängköp. Max får en ny säng till sitt rum, kommer bli så att båda barnen delar säng eller att Inez sover i överslafen. Är en våningssäng som är bred i underbädden, barnen gillar att sova tillsamans och vi behöver mer extraplatser om folk sover över. Så J byggde sängen, plockepinn (!!!) hela kvällen igår. Jag hade kunnat plugga men valde att öva mig på att virka istället... Plockade lite i Inez bokhylla också och har funderingar på nya möbler till hennes rum. Ska leta lite inspo. Till Max rum har vi lite ideér och det blir nog bra när det blir klart, just nu ser det rätt hopplöst ut.
Familjesäng Sandra- Jysk
bild lånad från Jysk

Jag ska börja morgonen på gymmet kl 9 för ett pass Bosu, ska bli sååå skönt! Efter det vntar städning och röjning av två barnrum, och jag ska sortera bort leksaker...
Annan träning som är inplanerad är måndag Hot Mojo- så glad att jag knep en plats, och tisdag blir det gymmet och onsdag ett lunchpass yoga, sedan får vi se vad veckan bjuder på.

Jag la i ny hårfärg på mig helt själv igår, och blev väldigt nöjd. Färgen är lite mörkare än bilden då solen lyser på:

1 kommentar:

  1. Hej
    Hårfärgen blev jättefin !!!
    Det känns som det buggar på din sida kan vara inne och när jag sen ska skriva kommentar blir man utkastad och får öppna internet igen
    Är det bara min ??
    Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin