tisdag, januari 28, 2014

Ska jag gå ut...?

Urk så kallt, är bara på nollan men blåser så det känns som tio minus! Träningsvärken är där, oooo jaaaa går inte att komma ifrån. Det är skönt men ändå jobbigt, går inte att beskriva.... Har inte bestämt mig för om jag ska träna idag... Funderade på simhallen men tycker det är så jobbigt med ombyten och allt. Funderade även på yogalates men tror kroppen behöver vila från den statiska träningen en dag då det är yoga imorgon kl 12. En härlig långpromenad kanske, men Messi njuter inte när det är så kallt... Men blir nog promenaden som vinner i slutändan... Får klä mig med varma skor och jacka, vantar, mössa och gå en sväng. Måste ju inte ta en powerwalk, kan gå bara för att gå =)

Har sorterat lite leksaker och ska ta ett varv med dammsugaren, skoluppgiften är jag klar med för den här gången, seminariet vi skulle haft idag blev inställt så har inte Nacka förrän på torsdag. Fick några pass bokade för februari på boendet, satt bra och va precis det jag behövde för att vi ska gå runt! Hoppas på att få något mer så vi kan spara lite. I sommar väntar både en Malaga-resa och en resa till Budapest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin