söndag, januari 19, 2014

Slut på veckan

Sådär ja, tre dagars jobb avklarat! Alltid lika skönt. Har varit en bra helg och trevligt att träffa alla kollegor igen. Har hunnit umgåtts med familjen lite oxå och barnen somnade gott vid 19. Innan läggdags gjorde Inez läsläxa och hon va så duktig.
Till middag blev det potatis och purjolökssoppa efter Inez önskemål, Max fick sin korv som han älskar haha.
Jag avslutar veckan med lite chokladätande, så sugen!!! Men har tränat på så bra så det är jag värd haha. Läser så mycket att kosten är A o O för att se resultat i träningen... Så något resultat får jag nog vänta på...

Kommande vecka blir det ingen träning mån o tisdag, men på onsdag ska jag testa dynamisk yoga följt av träff med pt´n för lite motivation och genomgång av målen osv. Sedan testa Hot Mojo på torsdag, kanske gymmet fredag (eller vila) och lä´ördag Indoor W och söndag Bosu då jag inte kan det passet på onsdag =) Trodde först inte det skulle bli nån träning, men lyckas få till det ändå tror jag. Vill egentligen sprida ut det mer under veckan men måndag och tisdag går ju bort så får bli som det blir =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin