lördag, januari 11, 2014

Tagga för träning!!!

Sovit rätt bra, så skönt! Har ju sovit i snitt 3 timmar/natt hela veckan så nu blev det nog 6-7 timmar i alla fall!
Morgonen ska börja med träning, ska köra ett pass Indoor Walking i 45 minuter, börjar 9.30... I W är att man står på en crosstrainer och kör av bara fan till musik och en instruktör som är sjukt hurtig! Trändade lite I W min förra träningsperiod och tyckte det va roligt, men oerhört jobbigt. Känner mig väl inte jättetaggad kanske, men nu sjutton ska det bli av med lite morgonträning!

Ha en bra dag på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin