måndag, januari 06, 2014

Träningsdags...?

Igår teckande jag upp mig på ett träningskort. Ska bli roligt och spännande. Redan idag har jag ett första möte med en PT för upplägg i gymmet och att gå igenom vilka pass jag bör försöka köra för att nå mina mål. Målet är minus 5 kg och att minska mått runt mage och lår och stärka mage och rygg typ. Inser ju tat jag inte kommer kunna träna så mycket jag vill pga jobb och skola, men jag ska försöka ta mig iväg. Klockan 13.15 är det dags!

Klickade hem en läderväst igår som jag ska ge till min pappa, fick ge 33 kr + frakt för den. Är ju lagom =) Hoppas den kommer passa... Hittade den på Tradera, hade tänkt mig en svart men de va rätt dyra jag hittade och vet ju inte storlek så det här får väl duga så länge.


Inez somnade sent igår, närmare 22-tiden. Suck. Men hon kom upp tidigt idag, hade tänkt väcka henne vid 8 men hon kom vid 7.30,, så behövdes inte. Tänkte hon ska somna tidigt ikväll då vardagen börjar imorgon efter två härliga veckor med ledighet. Jag ska upp strax efter 5 för att ta mig ut till Nacka och köra Vfu tis-fre, komemr vara lagom trött på kvällarna... Ska försöka förbereda mat så allt går smidigt.

Just det, nu har Campadre fina rabatter på Converse, kika HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin