fredag, januari 24, 2014

YogalatesAir





Va på mitt första yoga-pass på ca 7 år i onsdags. Va riktigt härligt och jag va inte så kass som jag först trodde. Kroppen mår riktigt bra av denna typ av träning, och jag kan nog säga att den passar alla då du enkelt anpassar alla rörelser till DITT tempo och vad som passar dig just då och nu. Har man högt blodtryck elelr andra "problem" ska man nog kontakta en läkare för rådgivning först. Du går djupt in i andning, samt når konstiga muskler och delar av kroppen man inte visste fanns. 
De 55 minuter passet varade kände jag mig så bra! Hoppas kunna gå regelbundet, en dag i veckan i alla fall. Vi får se...
Idag ska jag testa något jag aldrig tidigare testat! Yogalates Air! Coolt och lite läskigt. Är ju även riktigt sugen på Hot Mojo men är alltid fullbokat...



Klippet är från "min" anläggning =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin