söndag, februari 02, 2014

Började morgonen med träning

Klockan va ställd på 7.30, behövs ju inte då ungara vaknar vid 7 haha. Bosu va bokat klockan 9. Det va ett riktigt skönt pass med mycket fokus på mage, helt galet vad otränad jag är i magen och måste träna upp den för att min ländrygg inte ska pajja. Tog en naturdiet-shake innan som frukost och sedan en hemmagjord proteinbar efter passet. Ska ge er receptet sedan, riktigt trevligt mellanmål efter träning =)
Imorgon klockan 12 är Hot Mojo bokat, ska bli så härligt!

Väl hemma började jag städa, städa, städa! Under diskbänken i skåtet, badrum, rensat avlopp och haft mig, rensat ut krukor, dammsugit osv.
Dagen har gått i ett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin