fredag, februari 28, 2014

Bra mått!

24/1
Lår: 60 cm
Mage (över navel): 89 cm

31/1
Lår: 60 cm (ingen skillnad här alltså)
Mage (över navel): 88cm (-1cm!)
Höft: 95 cm

fredag 7/2 mäter jag såhär:

Lår: 59cm (-1 cm sedan start)
Mage: 87cm (-2 cm sedan start!!!)
Höft: 92 cm (-3 cm på en vecka!)

fredag  14/2, och en vecka helt utan träning pga envis förkylning;

Lår: 56 cm (-3 cm på en vecka)
Mage: 85 cm (-2 cm på en vecka)
Höft: 90 cm (-2 cm på en vecka)

fredag 21 februari hade inget hänt, inte några resultat på måttbandet. Idag, fredag 28/2 har det hänt lite:

Lår: 55 cm (-1 cm 2 veckor)
Mage: 84 cm (-1 cm på 2 veckor)
Höft: 87 cm (-3 cm på 2 veckor)

Låren har alltså minskat 5 cm sedan start, magen miskat 5 cm och höften minskat hela åtta cm!

Idag blir det mitt nya pass på gymmet, som jag skrev om här, ska även springa runt i skogen med Max som är ledig idag. Eventuellt blir det Bosu på söndag morgon och börjar nästa vecka med cykel lö 12 och Hot Mojo kl 17.15, om min planering går som den ska. Fortsätter tänka på kosten och tycker det är riktigt gott numera att äta lite nytigare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin