onsdag, februari 12, 2014

Förkyld =(

Suck, förkylningen tog mig verkligen.
Hostar och snörvlar och känner mig "grusig"" i ögonen hela tiden som om jag vore jättetrött. Hemska baciller som gripit tag om mig! Jag hade planerat in ett härligt yoga-pass idag klockan 12 men får nog inse att det är bäst att hoppa över det. Imorgon har jag bokat ett spinningpass på kvällen, men just nu känns det som jag får skippa även det. Väntar med att bestämma mig tills imorn eftermiddag.
Jag får vara hemma och stretcha lite och dricka te typ, jag har en sån där hemsk djup hosta som gör så ont...

Det blev i alla fall en väldigt skön promenad till Inez skola imorse sedan gick jag en omväg hem så fick frisk luft och har i alla fall rört på mig. Mina centimeter lär ju inte ha minskat den här veckan... Får köra på hårt när förkylningen är över...

Det går vattkoppor på Max förskola och lite överallt just nu. Han har alltid haft känslig hud och utslag på ryggen, igår såg jag två små röda prickar på magen... Kollade dem under hela kvällen och han varken kliade på dem och det blev inga blåsor, idag på morgonen bryr han sig fortfarande inte och det är inte blåsor och inte fler prickar... Förkylningsprickar? bad Max pedagog hålla lite koll och så får de väl ringa om det blir något mer av det.

Här kommer bild på min fina danstjej som jag tog igår:


1 kommentar:

  1. Sicken fin bild! :) Och HIMLARS va du är bra på träningsfronten, hejja dig!! :)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin