torsdag, februari 20, 2014

Kursstart och lite babbel

Idag va det dags för Nacka igen, kursstart, Va intressant, gilals massor. Bara tentorna som alltid är ett orosmoment. Urk, alltid så nervös. Känns som jag kan göra bättre ifrån mig men orkar verkligen inte även om det vi gör just nu är det jag brinner för. att analysera texter och se syften, innehåll, ven´m texten riktar sig till och varför, varför skrevs boken? Till vem...? Ja massor av sånt. Ska läsa två kapitel i en bok ikväll då första tentan ska va inne redan 4 mars!

Bokade av Hot Mojo ikväll, känner mig inte helt okej med en näsa som bara rinner. Imorn ska jag köra ett pass i gymmet så det får väl räcka. Tror inte mina mått ändrats något den här veckan faktiskt men ska inte bli besvinek för det, ibland står det väl stilla... Får köra hårdare nästa vecka då jag förhoppningsvis mår bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin