måndag, februari 03, 2014

Måndag och träning

Ska börja veckan med ett svettigt pass Hot Mojo, så härligt- det kan inte bli annat än en bra vecka det här. Tog en promenad till skolan med Inez imorse, de har en tävling för åk F-3 om vilka som går mest. Lite roligt tycker jag. Syftet är att motivera barnen till att gå och inte åka bil, de flesta barn på skolan bor inom 30 min promenad från skolan så egentligen bör man gå oftare. Nu ska vi gå de dagar jag inte ska till Nacka eller inte jobbar tidigt.

På fredag ska jag eventuellt testa ett nytt yoga-pass, Yin Yoga som är 75 minuter! Efter det ett pass Zumba, ska bli riktigt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin