lördag, februari 08, 2014

Regniga lördag

Här har regnet öst ner hela natten och verkar fortsätta göra det nu under morgonen. Barnen ska få klä på sig efter frukost och gå ut och hoppa i vattenpölarna, själv ska jag dra ett varv med dammsugaren och städa, plocka, vka tvätt- ja allt sånt.

Träningen vilar jag från idag, hade tänkt en powerwalk med Messi men känns inte lockande i vädret, men det är ju så skönt efteråt. Kanske tar mig ut senare, får se. Vi ska bara vara hemma i helgen, inget planerat förutom att Inez ska sjunga med kören på en gudstjänst imorgon, men innan det ska jag träna ett pass Bosu.

Max har fått någon fallenhet för att rita, han ska rita på allt mest hela tiden. Försöker få han att förstå att det är bara pappret man ritar på haha, härom dagen kom han till förskolan med tuschpenna i hela ansiktet... Ha en bra dag på er i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin