måndag, februari 17, 2014

Sista snoret ut!

Sådär ja, nu ska sista snoret för denan förkylning ha runnit ut... Hoppas jag haha. Lär märka det när jag kör Hot Mojo idag klockan 12, första passet på en vecka. Ska bli så skönt att komma igång igen. Det kryper i kroppen! Tog en promenad med Inez till hennes skola och gick en runda sedan, det blåste kalal nordanvindar men va ändå nästan 4 grader varmt. Hoppas våren är på ingång och att vi slipper bakslag.

Igår va mamma och Åke barnvakt och vi åkte och storhandlade. Så skönt, så nu har vi fyllt på med nyttiga och bra varor. Tips på vad som är bra att ha hemma:

Kvarg
Keso
Kalkon i skovor
Grönsaker
Knäckebröd
Finn Crisp
Naturella riskakor
Ägg
Mager ost
Makrill
Lax
Tonfisk
Citron
Frysta bär
Avocado
Kyckling
Blomkål
Vitkål
Sötpotatis

Det där va bara ett urval av vad som fick följa med oss hem igår. Mycket lättare att äta nyttigt när man har bra grjer hemma.

Träning den här veckan är inte helt bestämt, men idag Hot Mojo, imorgon Body Pump och onsdag vila. Torsdag eventuellt gymmet fredag kanske yoga. Lördag inget alls och söndag Bosu. Ja så får det nog bli =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin