måndag, mars 03, 2014

Cykla!

Idag ska jag ge cykelpasset en revansch! Erkänner att det va sjukt tufft och sista backen klarade jag inte... Idag ska jag på det igen, så skippar Hot Mojon jag brukar gå på på måndagar. Istället hade jag tänkt mig dynamisk yoga +gym på onsdag och imorgon blir det gymmet. Torsdag inget alls, fredag ev gym, lördag inget och söndag om jag hinner blir det bosu! Så ser denna träningsvecka ut! Lunch idag blir en omelett och mellanmål smoothie på kvarg, middag blir kycklingklubba med sötpotatis. Men nu först vårdcentral med dottern för att kolla upp hennes hosta!
 Gårdagens omelett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin