måndag, mars 17, 2014

Måndag

Hej mitt vinterland... eller något... Snön yrar utanför förnstret och vi gick från underbar vår till hemsk vinter igen över en natt typ. Hoppas det fort försvinner, så synd på alla knoppar i rabatterna. Men men, varje år är det bakslag, orkar inte ens bli besviken.

Idag har jag båda barnen hemma, Inez har haft svårt att sova inatt och varit vaken mest hela tiden. Hon låg och kollade på Ipaden till midnatt typ sedan vaknade hon strax efter 5 och tyckte det va läge att gå upp... Max sista vattkoppor väntas ut men vi räknar med att han kan gå till förskolan imorgon. Han blev väldigt lindrigt drabbad, så skönt.

Jag skickade in en omtenta igår, behövde komplettera lite på den så hoppas jag gjort det rätt nu även om jag gjorde det ganska fort. Tycker jag fick in en hel del ny information som läraren saknade.
Jobbar från 14 idag och det kommer ju kännas som semester efter de här dagarna då Max varit hemma! Har verkligen blivit ett ofrivilligt upppehåll från träningen, men så blir det väl ibland. Ska bli skönt att återgå till normala rutiner! Imorgon ska jag träna efter skolan då vi bara har grupparbete och vi blir nog klara till lunchtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin