måndag, mars 03, 2014

Nä, bättring!

Har varit riktigt trött idag och sjukt sugen på snabba kolhydrater och onyttigt skit!!! När jag tränar och äter bra mellanmål så mår jag nog bättre. ställde in dagens träning då dottern fick va hemma med mig efter läkarbesöket och någon hemmaträning har jag inte karaktär att göra och med hunden blev det bara små korta promenader. Vräkte i mig massor av naturgodis och en macka med dubbelt lager ost... Mår lite illa nu... Imorgon blir det gymmet sedan yoga på det!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin