tisdag, mars 04, 2014

Rätt mör i kroppen!!!

Vilken härlig träningsdag det blev! Så kan det gå när tentan skrivs i tid =) Belöningen till mig själv blev dubbla pass idag.

Började morgonen med en 3 km promenad med hunden, gick inte så fort så slutade på ca 30 minuter. Men det va riktigt skönt.
Efter det va det dags för gymmet, "mina maskiner" tre rundor gånger 8 rep på alla. Kändes bra, ska öka vikten på nån maskin till nästa gång!
Jag hade ett yogalates-pass bokat klockan 12 (kombination av yoga och pilates) så när jag va klar i gymmet gick jag på bandet ca 25 minuter, sedan tog jag mig en mellanmåls-bar och efter det va det dags för yogalates 55 minuter som avslutades med lång härlig avslappning! Somnade nästan haha!.

Känner mig rätt mör i kroppen nu men riktigt skönt. Imorgon blir det cykel 45 minuter, måste ju ha in lite kondition.
På torsdag skola och jobb på kvällen och på fredag blir det gymmet, lördag kommer barnens ena kusin hit och vi ska på genrepet på mello-finalen så ja vi får se om jag hinner med någon träning då annars får det väl bli Bosu på söndag morgon =)

Middag idag blir stekt lax med grönsaker, sötpotatis och ärtpuré.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin