torsdag, mars 13, 2014

Sjukstuga

Så kom tillslut vattkoppor även på Max. Igår morse kom de första och under natten har fler ploppat upp. Han är inte så påverkad av dem än så länge och ingen feber, men vi får väl se vad som händer. Kan ju komma mer... Han kliar en del men fick låna ett "skum" av en granne och det verkar han tycke är ganska skönt. Blev en lugn promenad till skolan för att lämna storasyster, orkade inte med någon pw. Imorgon hoppas jag komma iväg och träna innan jobbet. Är så glad, för fick jobb bokat på fredag och lördag! Hade annars bara fyra pass nu i mars, så två till var mer än välkommet!!!

Har en tenta att jobba med ikväll när barnen sover, finns inte utrymme för det när Max är hemma. Så fort jag sätter mig med det vill han leka så bättre ta det när han sover, får lite panik dock då jag gillar att vara klar med saker i god tid så jag kan redigera, lägga till, ta bort osv i ett par dagar... Men men, får lämna in det jag har i nästa vecka så får det bära eller brista.

Blir till att dammsuga idag, sedan ska jag se om energi finns att vika sista tvätten, är inte jättelockande men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin