tisdag, mars 25, 2014

Sommarjobb och matte

Idag börjar näst sista kursen för termin 5. Det är en fördjupningskurs i matematik för förskolan. Inte alls så enkelt och logiskt enligt mig! Man ska visst ha koll på matten från åk 1 till 6... Haha, slutade bry mig i åk 4 ungefär... Hoppas på att få en klarhet i ämnet idag :-) knåpade ihop ett G på en tenta, fick svar imorse. Alltid skönt! Väntar på svar på en komplettering också... Hoppas på positivt besked. Sommarjobb är fixat! Alltid en trygghet med oss bokade så man vet att vi klarar oss bra ekonomiskt. Vore dock skönt med ledigtchela sommaren... Men snart så, kurs för kurs så ser jag målet ganska så nära nu! Blir ju några dagar ledigt här och där men annars är det J som får ta det mesta ansvaret hemma. Hoppas på att kunna lägga undan lite besparingar för att kanske inte behöva jobba så mycket nästa sommar då jag eventuellt börjar jobba efter det, på riktigt!!! 

1 kommentar:

  1. Ja det där att ha sommarjobb redan inbokat är verkligen skönt. Kram

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin