tisdag, april 22, 2014

Åh så härligt- och en ny favorit

Det här vädret gör ju mig så gott alltså, älskar livet när solen lyser! Som vädret är nu vill jag ha året runt men med lite varmare på sommaren. Love it! Men, pluggandet
kommer i skymundan tyvärr, salstenta på torsdag och är inte alls fokuserad på att plugga och ha mig, men men, kanske mina små ögonblick ner i mina anteckningar gör lite nytta i alla fall...

Se så söt tunika jag har köpt! Den är så himla fin tycker jag, och materialet är i tjock bomull och inte sådär "silkig" och tunn som många HM-plagg är i nuför tiden. För det va på HM jag köpte denna nya favorit!


1 kommentar:

  1. Jättefin! Jag köpte en liknande tunika på nätet. Tycker om att fynda second hand-kläder.

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin