söndag, april 27, 2014

Byxan på!

Känslan när favoritbyxan sitter som en smäck!
Byxorna har legat undanstoppade i förrådet i ca 10 månader, plockade fram dem nu när jag hittade dem. Rotade fram lite saker till uteplatsen och av en slump hittade jag påsen med byxorna, två par gamla favoriter. Tog in dem, testade och blev glad. Båda satt ju bra!!! Träning ger resultat, så är det bara. Och att tänka på kosten gör det bättre, jag är inte överdriven på något vis men vissa perioder tänker jag mer på vad jag stoppar i mig än andra.

Igår avslutade jag kvällen med jogg/promenad i 6 km, jag gick en del men tiden blev en minut bättre än förra gången haha så nu kör vi! Det är en backe som ställer till det och jag tror tiden blir bättre om jag är utan hunden, han får jag släpa på halva biten så när han vet att vi är på väg hem då springer han =)

Imorgon blir det gymmet igen även tisdag efter skolan tror jag och på onsdag kväll efter vi tittat på majbrasa så drar jag nog ut och springer igen =) Ha en härlig dag i solen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin