fredag, april 25, 2014

Sista kursen!


Har precis anmält mig till sista kursen för den här terminen, så jäkla gött alltså! En bit i taget, lite närmare målet, en termin i skolbänken kvar följt av Vfu och examensarbete. Sedan va det klart, livet som student! Kommer sakna lata dagar hemma med plugg och träning, kommer sakna att hämta barnen tidigt ibland, sakna några i skolan såklart, sakna att skriva tentor (jo faktiskt!!)... Kommer sakna en hel del! Men kommer inte sakna att vända på kronorna, arbeta var och varannan helg, inte kunna köpa det jag vill, att snåla.... Ska bli sjukt skönt med en stadig inkomst varje månad och även skönt med bra rutiner på arbetstider. Antar att jag kommer plugga igen, om jag känner lusten kommer jag läsa nån kurs här och där och målet är fortfarande att läsa till specialpedag...                             Idag har jag i alla fall njutit på gymmet samt på trädgårdsmässa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin