torsdag, maj 29, 2014

Bra Yogapass

Va på yogan igår, så skönt när man kan dra iväg klockan 12 för att träna. Om ett år ungefär är studenttiden slut och det betyder nya vanor med träning. Kommer nog bli en del pass tidig morgon för att hinna med...
Har gått på Yoga på onsdagar sedan januari och ja, jag märker av resultat! En rygg som knappt gör ont och mer ork i psyket. Helt otroligt, alla bör testa yoga. Jag älskar det! Snart har jag nog kommit så långt att jag kan göra ett helt pass hemma utan instruktör, tror jag kommer ihåg de flesta övningarna. När vi är i Spanien ska jag testa, så blir det nog en och annan PW eller löprunda ute på morgonen.

Nåja, passet då. Det va riktigt bra och en vikarie, så hon gjorde inte som den vanliga tjejen brukar. Alltid kul att testa nya övningar tycker jag. Nu börjar gymmet snart sitt sommarschema och mitt onsdagspass finns inte kvar, så måste se till att öva in ett bra programm att köra hemma.

På den HÄR sidan finns en hel del yoga-tips jag kikar på ibland.

bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin