söndag, maj 18, 2014

En lyckad fredag och en lång lördag

I fredags åkte jag med jobbet (förskolan, hela företaget) på sommarfest. Mötte upp några kollegor och åkte till Hasselbacken och tog ett glas efter det promenerade vi till Junibacken där festen skulle hållas. Vi fick drink och fick åka sagotåget följt av ännu en drink. Middag va en fin buffé och det va så bra för fanns så mycket gott att välja på och jag kunde komponera ihop en nyttig tallrik med sallader av olika slag, lax, kyckling och sötpotatis, mums. Det fanns ett liveband på plats och det va helt enkelt en väldigt trevlig och lyckad kväll. Men sååå skönt att komma hem!

Lördagen blev sådär, sjukt trött och intensiva barn som lekt och bråkat. Blev en tur till flygfältet där det va loppis annars va vi hemma, skrotade i trädgården och va bara lata i solen.

Söndag idag då, den bjuder på vårkonsert i kyrkan för Inez och hennes kör och Max ska på kalas.

blus från HM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin