torsdag, maj 15, 2014

En sockerbagare...

Nej jag är inte sockerbagare ju. Men igår bakade jag en god silviakaka på kvällskvisten. Sonen firar förskolans dag på förskolan med litet knytis, så det fick bli mitt bidrag. Max önskade något med rosa, så färgade kokos med röd karamellfärg, blev perfekt. Receptet hittar ni här, men du tar 3 av allt och gör i långpanna klädd med bakplåtspapper.
Så enkelt och gott och du kan inte misslyckas, tid i ugn i långpanna körde jag ca 15 min 180 grader.

Jobbar även idag på förmiddagen, sedan hemåt. Igår efter jobbet hann jag med yogan, så skönt! Idag får vi se, blir en promenad med hunden bara tror jag.

Ha en fin dag på er, och snart lovas sol och värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin